Často kladené dotazy

Co získám členstvím ve věrnostním programu „TESCOMA to má!“?
Členstvím ve Věrnostním programu získáte tyto výhody:


Kde mohu věrnostní kartu získat?
Kartu můžete získat ve vybraných Prodejních centrech TESCOMA (viz. https://www.tescomatoma.cz/article/kde-nakupovat) za nákup značkových výrobků TESCOMA a to již při prvním nákupu. Obsluhující personál s Vámi vyplní jednoduchý formulář, ke kterému rovnou obdržíte kartu Klasik. Především ale získáte velké množství výhod, které rozhodně stojí za to.

Kde lze kartu uplatnit?
Seznam prodejních míst, kde lze uplatnit věrnostní kartu, naleznete na www.tescomatoma.cz/kde-nakupovat. Seznam je neustále aktualizován.

Kdy bude můj účet aktivován?
Údaje Vámi zadané na formuláři se zasílají do sídla společnosti TESCOMA ve Zlíně k hromadné registraci. Proces aktivace by neměl být delší než 30 dní od předání vyplněného formuláře. Jakmile dojde k aktivaci karty, přijdou Vám okamžitě na Váš email přihlašovací údaje a heslo pro zjištění Vašeho konta. Aktivace však nemá žádný vliv na uplatňování slevy na kartě a načítání nákupů na ni.

Lze uplatnit slevu na zboží ještě před registrací do věrnostního programu?
Ano. Hodnota prvního aktivačního nákupu bude po vyplnění formuláře a jeho odevzdání okamžitě přičtena na vaše věrnostní konto a Vám bude poskytnuta sleva na nákup.

Lze uplatnit věrnostní kartu za nákupy na eshopu?
Ne. E-shop TESCOMA na adrese https://eshop.tescoma.cz/ má svůj vlastní věrnostní program „TESCOMA Club“. Kartu získáte a uplatníte výhradně za nákupy uskutečněné přímo na vybraných Prodejních centrech TESCOMA (viz. https://www.tescomatoma.cz/article/kde-nakupovat).

Na co se sleva nevztahuje?
Sleva se nevztahuje na již zlevněný sortiment. Slevu ovšem uplatníte na novinky, vychytávky a veškerý sortiment zboží, který není zrovna v akci (bez ohledu na výši Vašeho nákupu).

Lze slevy kombinovat?
Ne. Nárok na slevu lze uplatnit buď pouze v rámci probíhající akce či slevy na příslušný sortiment, nebo předložením věrnostní karty na nezlevněné zboží.

Co mám dělat v případě ztráty karty?
V případě ztráty karty volejte zelenou linku 800 100 230 nebo napište email: tescomatoma@tescoma.cz.

Co dělat v případě, že si nepamatuji přihlašovací údaje nebo heslo?
Heslo Vám bylo automaticky vygenerováno při registraci a zasláno na email, který jste uvedl/a na vstupním formuláři. Pokud heslo přesto nemůžete nalézt, zadejte Váš email na webu www.tescomatoma.cz a nové dočasné heslo Vám na něj bude znovu zasláno. Toto heslo si pak můžete v administraci svého účtu změnit na Vaše vlastní. V případě přetrvávajících potíží s přihlášením kontaktujte zelenou linku na tel.: 800 100 230 nebo využijte email: tescomatoma@tescoma.cz


Které údaje jsou pro registraci do věrnostního programu povinné?
Povinné údaje jsou:
Nepovinné údaje jsou:
Jak zjistím aktuální stav na mém účtu?
Aktuální stav vašeho věrnostního konta zjistíte přihlášením se na www.tescomatoma.cz.  Stačí zadat platné přihlašovací údaje (číslo vaší karty a heslo, které bylo zasláno na Váš email).

Kde můžu aktualizovat své údaje?
Po přihlášení do registrace v sekci Opravit údaje. Nebo napište email s požadavkem na tescomatoma@tescoma.cz.

Je možné dodatečně načíst nákup na kartu?
Ano. Zašlete naskenovanou účtenku a číslo Vaší karty na email tescomatoma@tescoma.cz.


Co dělat v případě, že chci svou registraci ve věrnostním programu zrušit?
Napište svůj požadavek na tescomatoma@tescoma.cz. Jakmile bude Vaše registrace zrušena, zašleme Vám email s potvrzením.

Nechodí mi maily s novinkami, akčními nabídkami?
Ověřte si ve svém profilu na www.tescomatoma.cz, zda máte správně zadanou emailovou adresu a je povolena emailová komunikace.